Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4567
Tytuł: Psychologiczna i pedagogiczna charakterystyka bazgroty - ujęcie rozwojowe : twórczość dziecka a twórczość artystyczna
Autor: Szuścik, Urszula
Słowa kluczowe: bazgroty; twórczość dziecięca; twórczość artystyczna
Data wydania: 2010
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Giełdoń-Paszek (red.), "W kręgu sztuki" (S. 76-84). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Pragnę rozważyć rolę bazgroty w rozwoju dziecka, ponieważ jest ona uważana za przejaw aktywności ruchowej w rozwoju jego twórczości plastycznej. Problem bazgroty mimo wielu prac i długiej historii jest mało zbadany. Sądzę, że zwrócenie uwagi na ten okres w twórczości rysunkowej dziecka jest istotne ze względu na wnioski dla praktyki pedagogicznej i zrozumienie rozwoju dziecka.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4567
ISBN: 9788322619551
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szuscik_Psychologiczna_i_pedagogiczna_charakterystyka_bazgroty.pdf3,84 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons