Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4615
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKałuzińska, Emilia-
dc.date.accessioned2018-06-15T09:26:17Z-
dc.date.available2018-06-15T09:26:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationB. Mitrenga (red.), "W kręgu zagadnień języka i tekstu" (S. 165-181). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.issn2300-0023-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4615-
dc.description.abstractApart from encouraging people to purchase various products, advertising also transmits knowledge about social life. At the same time, for a child at preschool age, who is happy to watch them, commercials become the environment of socialization. Examining advertising message that is addressed to children, as well as the cultural content passed on to them, constitutes the objective of this work. For its implementation, it has proved useful to treat the advertisement communicate as a whole – the verbal layer is therefore analyzed along with other codes of advertising. The analysis is based on commercials broadcast on the TVP ABC channel.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesLinguarum Silva, T. 4;-
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdzieci odbiorcami reklampl_PL
dc.subjectdziecięcy odbiorcapl_PL
dc.subjectmedia środowiskiem socjalizacjipl_PL
dc.titleCo reklama mówi dzieciom o świecie? : socjalizacyjna oferta reklamypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kaluzinska_Co_reklama_mowi_dzieciom_o_swiecie.pdf317,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons