Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4869
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorLewicka, Barbara-
dc.date.accessioned2018-06-22T08:49:25Z-
dc.date.available2018-06-22T08:49:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationM. S. Szczepański, G. Gawron, B. Lewicka (red.), "Urbanism as a way of life : trying to rediscover" (S. 25-38). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380125919-
dc.identifier.isbn9788380125926-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4869-
dc.description.abstractArtykuł jest próbą odpowiedzi na współczesne pytanie dotyczące wizerunku miasta. W rozumieniu Louisa Wirtha stanowiło ono synonim przepełnienia, alienacji, zdepersonalizowanych interakcji. Dziś jednak, w wielu środowiskach, miasto postrzegane jest inaczej — jako przestrzeń, której wizerunkowy potencjał wykorzystać można chociażby w marketingu. W artykule przedstawiono przykłady zastosowania skojarzeń z pojęciem miejski (urban) w celu zbudowania wyobrażeń o stylu życia jaki zapewniać ma nabywanie prezentowanych w kampaniach reklamowych produktów.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmiejskośćpl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectkultura współczesnapl_PL
dc.subjectstyl życiapl_PL
dc.titleBehind the urbanism : images of the city in modern marketingpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lewicka_Behind_the_urbanism.pdf574,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons