DC Field | Value | Language |
dc.contributor.advisor | Wódz, Jacek | - |
dc.contributor.author | Malec, Aleksandra | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T10:51:51Z | - |
dc.date.available | 2018-06-26T10:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/4958 | - |
dc.description.abstract | Wprowadzony aktualnie przez szkolnictwo niepubliczne pluralizm edukacyjny i proponowane przez nie wzorce wychowawcze oraz metody nauczania są odpowiedzią na społeczną potrzebę zmian, a przede wszystkim na potrzebę wychowywania do wolności i umiejętności korzystania z niej. Dlatego też placówki niepubliczne
są wyspami, w obrębie których nowe myślenie i nowoczesne wychowanie podąża za potrzebami praktyki, pozostając w ścisłym kontakcie ze zmianami zachodzącymi w społeczeństwie. Wiele z nich stanowi przy tym przykład dobrej organizacji, w której dbałość o wysoki poziom kształcenia idzie w parze z jednoczesnym obniżaniem kosztów funkcjonowania, będącym rezultatem efektywnego zarządzania środkami finansowymi. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.subject | Szkoły prywatne Polska | pl_PL |
dc.subject | Szkoły prywatne Niemcy | pl_PL |
dc.subject | Szkoły prywatne Austria | pl_PL |
dc.subject | Szkoły prywatne badania porównawcze | pl_PL |
dc.title | Miejsce szkolnictwa niepublicznego w demokratycznym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie systemów oświatowych Polski, Austrii i Niemiec | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | pl_PL |
Appears in Collections: | Rozprawy doktorskie (WNS)
|