Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/4958
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorWódz, Jacek-
dc.contributor.authorMalec, Aleksandra-
dc.date.accessioned2018-06-26T10:51:51Z-
dc.date.available2018-06-26T10:51:51Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/4958-
dc.description.abstractWprowadzony aktualnie przez szkolnictwo niepubliczne pluralizm edukacyjny i proponowane przez nie wzorce wychowawcze oraz metody nauczania są odpowiedzią na społeczną potrzebę zmian, a przede wszystkim na potrzebę wychowywania do wolności i umiejętności korzystania z niej. Dlatego też placówki niepubliczne są wyspami, w obrębie których nowe myślenie i nowoczesne wychowanie podąża za potrzebami praktyki, pozostając w ścisłym kontakcie ze zmianami zachodzącymi w społeczeństwie. Wiele z nich stanowi przy tym przykład dobrej organizacji, w której dbałość o wysoki poziom kształcenia idzie w parze z jednoczesnym obniżaniem kosztów funkcjonowania, będącym rezultatem efektywnego zarządzania środkami finansowymi.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Uniwersytet Śląskipl_PL
dc.subjectSzkoły prywatne Polskapl_PL
dc.subjectSzkoły prywatne Niemcypl_PL
dc.subjectSzkoły prywatne Austriapl_PL
dc.subjectSzkoły prywatne badania porównawczepl_PL
dc.titleMiejsce szkolnictwa niepublicznego w demokratycznym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie systemów oświatowych Polski, Austrii i Niemiecpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesispl_PL
Pojawia się w kolekcji:Rozprawy doktorskie (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Malec_Miejsce_szkolnictwa_niepublicznego.pdf1,69 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.