Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5666
Tytuł: Goniąc Apple. Etapy kreowania wizerunku Microsoftu jako nowoczesnej i postępowej firmy
Autor: Andrysek, Adam
Słowa kluczowe: Microsoft jako marka; wizerunek firmy; kreowanie wizerunku firmy; analiza działań promocyjnych
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 75-84). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Microsoft is one of the most recognizable brands in the world. For many years its products, despite their popularity, have been the focus of criticism from PC users because of some archaic functionalities of the programs or a general mismatch between its offer and the needs dictated by the rapid development of digital culture. However, some time ago the image of the company has been substantially modified. The current forms of promotion of Microsoft’s products (different from previous forms) are intended to create the image of Microsoft as a progressive and modern company. The article is focused on the analysis of strategies used to achieve the desired image of the company and the assessment of their effectiveness.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5666
ISBN: 9788380127678
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Andrysek_goniac_apple_etapy_kreowania_wizerunku.pdf306,06 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons