Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/5666
Tytuł: | Goniąc Apple. Etapy kreowania wizerunku Microsoftu jako nowoczesnej i postępowej firmy |
Autor: | Andrysek, Adam |
Słowa kluczowe: | Microsoft jako marka; wizerunek firmy; kreowanie wizerunku firmy; analiza działań promocyjnych |
Data wydania: | 2016 |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Źródło: | A. Kalisz, E. Tyc (red.), "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś." T. 2 (S. 75-84). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Abstrakt: | Microsoft is one of the most recognizable brands in the world. For many years its products,
despite their popularity, have been the focus of criticism from PC users because of some archaic
functionalities of the programs or a general mismatch between its offer and the needs dictated
by the rapid development of digital culture. However, some time ago the image of the company
has been substantially modified. The current forms of promotion of Microsoft’s products (different
from previous forms) are intended to create the image of Microsoft as a progressive and modern
company. The article is focused on the analysis of strategies used to achieve the desired image of
the company and the assessment of their effectiveness. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/5666 |
ISBN: | 9788380127678 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|