Skip navigation

Statistics

Total Visits

Views
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015 190

Total Visits per Month

November 2023 December 2023 January 2024 February 2024 March 2024 April 2024 May 2024
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015 6 1 3 2 3 1 0

File Downloads

Views
Olszanecka-Marmola_Wplyw_informacyjny_telewizyjnych_reklam_wyborczych.pdf 222

Top Country Views

Views
Poland 85
Sweden 32
United States 28
Germany 10
Ireland 10
Bulgaria 9
Vietnam 3
France 2
Russia 2
Australia 1

Top City Views

Views
Warsaw 76
Dublin 10
Jacksonville 8
Ashburn 3
Fairfield 3
Hanoi 3
Ilmenau 3
Solna 3
Des Moines 2
Katowice 2