Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5954
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBogalecki, Piotr-
dc.date.accessioned2018-08-30T09:37:21Z-
dc.date.available2018-08-30T09:37:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationE. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 135-146). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631881-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5954-
dc.description.abstractThe article comprises two parts. The first presents the transformation of artistic practice and the very notion of art itself in the last half of the century referring to such authors as J. Derrida as well as A. Danto, H. Belting and H. Foster with their idea of the death of art. It is also an attempt to indicate the reasons for the absence of contemporary art in Polish-language education. The second part provides a description of an educational project carried out by the author in one of the high schools in Chorzów. It was aimed to confront the students with contemporary art genres. The article also presents the assumptions behind the project and the conclusions drawn from it.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcontemporary artpl_PL
dc.subjectdeath of artpl_PL
dc.subjectPolish language educationpl_PL
dc.subjecthauntologypl_PL
dc.titleSpotkanie parasola i maszyny do szycia? : sztuka najnowsza w dydaktyce polonistycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bogalecki_spotkanie_parasola_i_maszyny_do_szycia.pdf459,6 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons