DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Copik, Ilona | - |
dc.contributor.author | Szymik, Eugeniusz | - |
dc.date.accessioned | 2018-08-30T09:37:34Z | - |
dc.date.available | 2018-08-30T09:37:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | E. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 267-282). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 9788322631881 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/5956 | - |
dc.description.abstract | The aim of the article is to describe the behavior of children of school age
in terms of the use of the Internet as a source of knowledge and information, as
well as an analysis of behavior in terms of the importance ascribed to the network
understood as a learning environment in which self-educational processes occur. The conclusions are drawn using the research method of diagnostic survey
technique based on a survey conducted among elementary school students. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | media education | pl_PL |
dc.subject | media literacy | pl_PL |
dc.subject | surveys | pl_PL |
dc.title | Rola Internetu w podejmowaniu aktywności uczenia się ucznia szkoły podstawowej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|