Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5956
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCopik, Ilona-
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2018-08-30T09:37:34Z-
dc.date.available2018-08-30T09:37:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationE. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 267-282). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631881-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5956-
dc.description.abstractThe aim of the article is to describe the behavior of children of school age in terms of the use of the Internet as a source of knowledge and information, as well as an analysis of behavior in terms of the importance ascribed to the network understood as a learning environment in which self-educational processes occur. The conclusions are drawn using the research method of diagnostic survey technique based on a survey conducted among elementary school students.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmedia educationpl_PL
dc.subjectmedia literacypl_PL
dc.subjectsurveyspl_PL
dc.titleRola Internetu w podejmowaniu aktywności uczenia się ucznia szkoły podstawowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
copik_rola_internetu_w_podejmowaniu_aktywnosci.pdf1,96 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons