Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/5959
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMaksym-Kaczmarek, Jadwiga-
dc.date.accessioned2018-08-30T09:38:07Z-
dc.date.available2018-08-30T09:38:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationE. Jaskółowa, D. Krzyżyk, B. Niesporek-Szamburska, M. Wójcik-Dudek; przy współpracy D. Jagodzińskiej i A. Zok-Smoły (red.), "Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki. T. 2" (S. 371-384). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631881-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/5959-
dc.description.abstractThis article presents two scenarios of the Polish language classes for first‑year high school students devoted to the problem of interpersonal communication. These scenarios implement the idea of developing language competence skills in conjunction with interpretation of poetry. In the presented propositions, two poems of Wisława Szymborska: Na wieży Babel and Wszelki Wypadek were analysed. The scenarios of classes were prepared according to two strategies of teaching: emotional and problematic.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectinterpersonal communicationpl_PL
dc.subjectlanguage competencepl_PL
dc.subjectinterpretationpl_PL
dc.subjectWisława Szymborskapl_PL
dc.subjectPolish in high schoolpl_PL
dc.titleProblem komunikacji na lekcjach języka polskiego w kontekście poezji Wisławy Szymborskiejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
maksym_kaczmarek_problem_komunikacji_na_lekcjach_jezyka.pdf523,52 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons