Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6180
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMnich, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-09-13T13:04:20Z-
dc.date.available2018-09-13T13:04:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationChowanna, T. 2 (2016), s. 153-169pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6180-
dc.description.abstractThe article includes reflections on the factors determining the effective teaching and learning of children in early childhood education age. The first educational stage is the period, when children together with teachers should devote a lot of time to learning how to learn, recognising their own possibilities, and searching for effective methods of memorising, storing and recalling information as well as developing skills. It is important, that this search is accompanied by the awareness, that success depends both on the innate and cultural factors, in particular the arrangement of the teaching process with regard to the wide spectrum of available teaching methods.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectearly childhood educationpl_PL
dc.subjectinnate determinantspl_PL
dc.subjectdidactic determinantspl_PL
dc.subjectbrain-friendly teaching and learningpl_PL
dc.titleW poszukiwaniu metod efektywnego uczenia się dzieci w wieku wczesnoszkolnym, czyli o mnemotechnikach słów kilkapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mnich_W_poszukiwaniu_metod_efektywnego_uczenia_sie.pdf363,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons