Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6180
Tytuł: W poszukiwaniu metod efektywnego uczenia się dzieci w wieku wczesnoszkolnym, czyli o mnemotechnikach słów kilka
Autor: Mnich, Małgorzata
Słowa kluczowe: early childhood education; innate determinants; didactic determinants; brain-friendly teaching and learning
Data wydania: 2016
Źródło: Chowanna, T. 2 (2016), s. 153-169
Abstrakt: The article includes reflections on the factors determining the effective teaching and learning of children in early childhood education age. The first educational stage is the period, when children together with teachers should devote a lot of time to learning how to learn, recognising their own possibilities, and searching for effective methods of memorising, storing and recalling information as well as developing skills. It is important, that this search is accompanied by the awareness, that success depends both on the innate and cultural factors, in particular the arrangement of the teaching process with regard to the wide spectrum of available teaching methods.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6180
ISSN: 0137-706X
2353-9682
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mnich_W_poszukiwaniu_metod_efektywnego_uczenia_sie.pdf363,35 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons