Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7130
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBortliczek, Małgorzata-
dc.date.accessioned2018-11-20T09:50:12Z-
dc.date.available2018-11-20T09:50:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCieszyński Almanach Pedagogiczny, T. 4 (2018), s. 126-138pl_PL
dc.identifier.issn0208-6336-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7130-
dc.description.abstractThe direct inspiration for the title of this article was a sentiment taken from the Introduction to Bronisława Dymara’s The Art of Being a Teacher, in which she identifies the most fruitful method for teacher’s education and professional improvement. Another inspiration for the following article was taken from the book A Guide to Teaching Literature by Stanisław Bortnowski. The following article elaborates upon the dictionary and (con)textual analysis of the phrases “the art of being a teacher”, “the art of teaching” and other lexemes (synonyms and paraphrases) which comprise the semantic field INSTRUCTING – TEACHING.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectBronisława Dymarapl_PL
dc.subjectStanisław Bortnowskipl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjecteducationpl_PL
dc.subjectability improvementpl_PL
dc.subjectteachingpl_PL
dc.subjectteaching literaturepl_PL
dc.titleRefleksje lingwistyczne o znaczeniu i kontekstach frazemów sztuka bycia nauczycielem, sztuka uczeniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalCieszyński Almanach Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bortliczek_Refleksje_lingwistyczne_o_znaczeniu_i_kontekstach_frazemow.pdf350,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons