Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7479
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorFrączek, Renata-
dc.date.accessioned2018-12-17T10:45:54Z-
dc.date.available2018-12-17T10:45:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2010, nr 1, s. 117-121pl_PL
dc.identifier.issn1734-6576-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7479-
dc.description.abstractPraca jest wynikiem wieloletnich zainteresowań badawczych Hanny Batorowskiej, skoncentrowanych wokół edukacji informacyjnej, czytelniczej, medialnej i technologii informacyjnej w różnych typach szkół, a także odnoszących się do zagadnień tworzenia i rozwoju kultury informacyjnej w tych placówkach […].pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectkultura informacyjnapl_PL
dc.subjectedukacja informacyjnapl_PL
dc.subjectedukacja czytelniczapl_PL
dc.subjectedukacja medialnapl_PL
dc.titleKultura informacyjna w perspektywie zmian w edukacji - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Fraczek_Kultura_informacyjna_recenzja.pdf378,87 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons