Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7735
Tytuł: Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych wobec stereotypów płci
Autor: Jas, Katarzyna
Słowa kluczowe: stereotypy płci; nauczyciele
Data wydania: 2009
Wydawca: Wydawnictwo Adam Marszałek
Źródło: T. Lewowicki, A. Szczurek-Boruta, B. Grabowska (red.), "Społeczne uwarunkowania edukacji międzykulturowej. T. 2, Problemy praktyki oświatowej" (S. 193-201). Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek
Abstrakt: The subject matter of this article involves the opinions of teachers from upper‑secondary schools in Cieszyn about stereotypes concerning sexes and socio‑cultural identity of sexes. The theories of Sandra L. Bem and Jonathan H. Turner are referred to and the determinants of forming stereotypes of sexes are indicated. Moreover, the authoress presents the results of pilot studies, which confirm the thesis that teachers do not undertake the issue of sexes and that they unwillingly undertake the topics concerning stereotypes of sexes.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7735
ISBN: 978-83-7611-471-2
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jas_Nauczyciele_szkol_ponadgimnazjalnych_wobec_sterotypow_plci.pdf535,56 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Wszystkie pozycje w RE-BUŚ są chronione prawem autorskim chyba, że zostało wskazane inaczej.