Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7744
Tytuł: Editorial
Autor: Smyrnova-Trybulska, Eugenia
Słowa kluczowe: e-learning; uczenie się; nauczanie
Data wydania: 2016
Źródło: International Journal of Research in E-learning, Vol. 2 (1) (2016), s. 5-8
Abstrakt: The policy goal of the technology literacy approach is to enable learners, citizens, and the workforce to use ICT in order to support social development nd to improve economic productivity. Related policy goals include increasing enrolments, making high-quality resources available to everyone, and improving literacy skills. Teachers should be aware of these goals and be able to identify the components of education reform programmes that correspond to these policy goals. Corresponding changes in the curriculum entailed by this approach might include improving basic literacy skills through technology and adding the development of ICT skills into relevant curriculum contexts (UNESCO, 2011) […].
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7744
ISSN: 2451-2583
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_Editorial.pdf346,64 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons