DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Wysocka, Ewa | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-15T11:42:21Z | - |
dc.date.available | 2019-01-15T11:42:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | "Lubelski Rocznik Pedagogiczny", T. 35, z. 2 (2016), s. 195-222 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 0137-6136 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/7789 | - |
dc.description.abstract | W opracowaniu przedstawiono model teoretyczny i model metodologiczny diagnozy
resocjalizacyjnej. W kolejnych akapitach dokonano analizy sposobu rozumienia procesu
diagnozy, niedostosowania społecznego (w ujęciu pozytywnym i w koncepcji resilience) oraz
przedstawiono zalecenia do prowadzenia diagnozy w resocjalizacji. Wskazano i opisano główne
obszary diagnozy: indywidualny i środowiskowy, a także najważniejsze elementy procesu
diagnozy w ujęciu pozytywnym i negatywnym (model komplementarny). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | diagnoza | pl_PL |
dc.subject | diagnoza w resocjalizacji | pl_PL |
dc.subject | model diagnozy | pl_PL |
dc.subject | resilience | pl_PL |
dc.subject | diagnoza pozytywna (zasobów) | pl_PL |
dc.subject | diagnoza negatywna (deficytów) | pl_PL |
dc.title | Diagnoza pozytywna w działaności pedagoga resocjalizacyjnego : założenia teoretyczne i metodologiczne identyfikacji zaburzeń w przystosowaniu | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Lubelski Rocznik Pedagogiczny | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|