Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7789
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWysocka, Ewa-
dc.date.accessioned2019-01-15T11:42:21Z-
dc.date.available2019-01-15T11:42:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation"Lubelski Rocznik Pedagogiczny", T. 35, z. 2 (2016), s. 195-222pl_PL
dc.identifier.issn0137-6136-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7789-
dc.description.abstractW opracowaniu przedstawiono model teoretyczny i model metodologiczny diagnozy resocjalizacyjnej. W kolejnych akapitach dokonano analizy sposobu rozumienia procesu diagnozy, niedostosowania społecznego (w ujęciu pozytywnym i w koncepcji resilience) oraz przedstawiono zalecenia do prowadzenia diagnozy w resocjalizacji. Wskazano i opisano główne obszary diagnozy: indywidualny i środowiskowy, a także najważniejsze elementy procesu diagnozy w ujęciu pozytywnym i negatywnym (model komplementarny).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectdiagnozapl_PL
dc.subjectdiagnoza w resocjalizacjipl_PL
dc.subjectmodel diagnozypl_PL
dc.subjectresiliencepl_PL
dc.subjectdiagnoza pozytywna (zasobów)pl_PL
dc.subjectdiagnoza negatywna (deficytów)pl_PL
dc.titleDiagnoza pozytywna w działaności pedagoga resocjalizacyjnego : założenia teoretyczne i metodologiczne identyfikacji zaburzeń w przystosowaniupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalLubelski Rocznik Pedagogicznypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wysocka_diagnoza_pozytywna_w_dzialalnosci_pedagoga.pdf662,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons