Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7817
Tytuł: Uczniowie cudzoziemscy w polskim systemie edukacyjnym - doświadczenia śląskich szkół z perspektywy osób przyjmowanych i środowiska przyjmującego
Autor: Hajduk-Gawron, Wioletta
Słowa kluczowe: adaptation; foreign students in Poland
Data wydania: 2018
Źródło: Postscriptum Polonistyczne, Nr 2 (2018), s. 187-203
Abstrakt: The article is based on the research conducted at Silesian schools concerning the position and functioning of foreign students as well as the ones coming back from emigration in the Polish educational system. The article author analyses the adaptation mechanisms of the students and parents with migrant experiences as well as the needs of the receiving communities. The analysis is based on the material gathered through the conducted survey.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7817
DOI: 10.31261/PS_P.2018.22.12
ISSN: 1898-1593
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hajduk_Gawron_Uczniowie_cudzoziemscy_w_polskim_systemie_edukacyjnym.pdf477,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons