Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7946
Tytuł: The educational significance of art : a report from experimental research
Autor: Krasoń, Katarzyna
Słowa kluczowe: art; strategy of education; primary school
Data wydania: 2017
Źródło: The New Educational Review, No 4 (2017), s. 159-168
Abstrakt: The aim of the article is to present a strategy of the educational use of art in primary school grades 1 – 3. The strategy is being implemented in the form of a pedagogical innovation in a school in the Silesian province. It is based on joint perception of a work of visual art and musical material as well as artistic and kinaesthetic creative activity evoked by this perception. The text includes a presentation of individualising pilot experimental studies of a selected case.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7946
DOI: 10.15804/tner.2017.50.4.13
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_the_educational_significance_of_art.pdf540,54 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons