DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Półtorak, Ewa | - |
dc.contributor.author | Gałan, Beata | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T10:02:06Z | - |
dc.date.available | 2019-01-29T10:02:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Neofilolog, Nr 51(1) (2018), s. 43-58 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2545-3971 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012 | - |
dc.description.abstract | Innovativeness constitutes one of the core elements of modern education
development. The phenomenon in question can be analysed in the context
of the actions taken by each of the participants of the learning/teaching
process. The paper is focused mostly on the teacher’s activity. On the basis
of an empirical study, the Authors aim at defining the notion of an innovative
teacher, and, more specifically, a language teacher. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | proces nauczania/uczenia się języków obcych | pl_PL |
dc.subject | innowacje pedagogiczne | pl_PL |
dc.subject | kompetencja innowacyjna | pl_PL |
dc.title | Innowacyjny nauczyciel, czyli kto? Próba definicji pojęcia | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Neofilolog | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.14746/n.2018.51.1.4 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|