Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8012
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPółtorak, Ewa-
dc.contributor.authorGałan, Beata-
dc.date.accessioned2019-01-29T10:02:06Z-
dc.date.available2019-01-29T10:02:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 51(1) (2018), s. 43-58pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8012-
dc.description.abstractInnovativeness constitutes one of the core elements of modern education development. The phenomenon in question can be analysed in the context of the actions taken by each of the participants of the learning/teaching process. The paper is focused mostly on the teacher’s activity. On the basis of an empirical study, the Authors aim at defining the notion of an innovative teacher, and, more specifically, a language teacher.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectproces nauczania/uczenia się języków obcychpl_PL
dc.subjectinnowacje pedagogicznepl_PL
dc.subjectkompetencja innowacyjnapl_PL
dc.titleInnowacyjny nauczyciel, czyli kto? Próba definicji pojęciapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalNeofilologpl_PL
dc.identifier.doi10.14746/n.2018.51.1.4-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_Innowacyjny_nauczyciel_czyli_kto.pdf586,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons