Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8027
Tytuł: Satysfakcja z pracy, poczucie koherencji i etyka pracy na przykładzie pracowników call center
Autor: Rachwaniec-Szczecińska, Żaneta
Grabowski, Damian
Słowa kluczowe: work ethic; job satisfaction; sense of coherence; call center; etyka pracy; satysfakcja z pracy; poczucie koherencji
Data wydania: 2017
Źródło: Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie, z. 106 (2017), s. 207-216
Abstrakt: The purpose of this study was to diagnose the level of job satisfaction, work ethic and sense of coherence among call center employees one of the leading Polish insurance companies and analysis of relationships between variables. The authors examine whether there are differences in the variables between workers employed in different departments of the company. The starting point of the presented empirical data is Hackman and Oldham job characteristics model, Antonovsky’s salutogenic model of health and attitudes towards work in terms of Mirels and Garret.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8027
ISSN: 1641-3466
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rachwaniec_Szczecinska_satysfakcja_z_pracy_poczucia.pdf512,57 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons