Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8053
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCzekańska-Mirek, Bożena-
dc.date.accessioned2019-01-31T08:28:12Z-
dc.date.available2019-01-31T08:28:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationD. Gabryś-Barker, R. Kalamarz (red.), "Ocenianie i pomiar biegłości językowej : wybrane aspekty teoretyczne i praktyczne" (S. 233-241). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3053-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8053-
dc.description.abstractThe coaching approach finds its justified use in contemporary foreign language didactics. The essence of this approach is encapsulated by the belief that learning a foreign language constitutes an element of self-development and as such should reflect the individual needs and goals of the student. The coaching approach, then, transforms the two most important agents of the glottodidactic process, i.e. the teacher and the student, reimagining the teacher as the coach and the student as the coachee. Such an approach, in turn, invites questions concerning the use of coaching tools in actual language courses. The author presents selected examples of beneficial practices, as well as the possibilities of utilizing coaching tools in foreign language courses.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcoaching approachpl_PL
dc.subjectglottodidactic processpl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectstudentpl_PL
dc.titleElementy coachingu jako narzędzie procesu nauczania i oceniania w dydaktyce języka obcegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czekanska-Mirek_Elementy_coachingu_jako_narzedzie_procesu_nauczania.pdf471,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons