Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8229
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGabryś-Barker, Danuta-
dc.date.accessioned2019-02-19T11:20:37Z-
dc.date.available2019-02-19T11:20:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationTheory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 4, iss. 2 (2018), s. 131-135pl_PL
dc.identifier.issn2451-2125-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8229-
dc.description.abstractRecenzja książki Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pagespl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKatarzyna Ożańska-Ponikwiapl_PL
dc.subject"Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning"pl_PL
dc.subjectrecenzja książkipl_PL
dc.title[Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages]pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalTheory and Practice of Second Language Acquisitionpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_Berker_Katarzyna_Ozanska_Ponikwia.pdf486,28 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons