Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8229
Title: [Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages]
Authors: Gabryś-Barker, Danuta
Keywords: Katarzyna Ożańska-Ponikwia; "Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning"; recenzja książki
Issue Date: 2018
Citation: Theory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 4, iss. 2 (2018), s. 131-135
Abstract: Recenzja książki Katarzyna Ożańska-Ponikwia, Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2018, ISBN: 978-1-5275-0915-3, 146 pages
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8229
ISSN: 2451-2125
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gabrys_Berker_Katarzyna_Ozanska_Ponikwia.pdf486,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons