Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8366
Tytuł: Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej [recenzja]
Autor: Dąbrowska, Monika
Słowa kluczowe: wielokulturowość; doświadczanie Innego; Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej; recenzja
Data wydania: 2016
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Gancarz (red.), "Wielokulturowość - doświadczanie Innego" (S. 152-156). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: "Recenzowany tom zbiorowy jest sześćdziesiątą siódmą publikacją wchodzącą w skład serii wydawniczej „Edukacja Międzykulturowa” (...) W publikacji poruszono temat wartości w ujęciu zarówno teoretycznym, jak i praktycznym oraz w odniesieniu do edukacji międzykulturowej." (fragm.)
Opis: Aksjologiczne konteksty edukacji międzykulturowej Red. Tadeusz Lewowicki, Barbara Chojnacka-Synaszko, Łukasz Kwadrans. Cieszyn–Warszawa–Toruń, Wydział Etnologii i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie, Stowarzyszenie Wspierania Edukacji Międzykulturowej, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2015, 176 stron
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8366
ISBN: 978-83-226-3057-0
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dabrowska_Aksjologiczne_konteksty_edukacji_miedzykulturowej_recenzja.pdf312,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons