Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8542
Tytuł: Willingness to communicate in instructed second language acquisition : combining a macro- and micro-perspective - recenzja
Autor: Gabryś-Barker, Danuta
Słowa kluczowe: komunikowanie się; języki obce; uczenie się
Data wydania: 2017
Źródło: Theory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 3, no 2 (2017), s. 121-129
Abstrakt: The book written by Anna Mystkowska-Wiertelak and Mirosław Pawlak entitled Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective is a compendium of knowledge on willingness to communicate and perhaps the most recent update on empirical findings in this area of second language acquisition. The volume consists of three major sections, an extensive bibliography, seven appendices and additionally author and subject indices. […]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8542
ISSN: 2450-5455
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_Barker_Willingness_to_communicate_in_instructed.pdf466,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons