DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Cabała, Agata | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-16T19:56:47Z | - |
dc.date.available | 2019-07-16T19:56:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | “Kultura i Wychowanie” (Nr 1 (2019), s. 57-68) | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2083-2923 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/9737 | - |
dc.description.abstract | W prezentowanym artykule przedmiotem refleksji dydaktycznej jest edukacja
muzealna. Zastosowana metoda badań to autobiografia tematyczna. W badaniach
uczestniczyło 27 nauczycieli wyłonionych na podstawie wyboru rekomendacyjnego.
Analizie poddane zostały te fragmenty wypowiedzi autobiograficznych nauczycieli, które
wiążą się bezpośrednio z ich pracą zawodową, z realizacją edukacji muzealnej w systemie
kształcenia szkolnego. W prezentacji wyników badań własnych opisane zostały dwa pola
tematyczne. Pierwsze to uwagi nauczycieli na temat powiązań edukacji muzealnej z realizacją
podstawy programowej kształcenia ogólnego oraz drugie pole tematyczne związane
z uczniem jako głównym odbiorcą i bezpośrednim uczestnikiem edukacji muzealnej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja muzealna | pl_PL |
dc.subject | edukacja formalna | pl_PL |
dc.subject | nauczyciel | pl_PL |
dc.subject | uczeń | pl_PL |
dc.subject | podstawa programowa kształcenia ogólnego | pl_PL |
dc.title | Edukacja muzealna w praktyce szkolnej – wyzwania dydaktyczne | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.25312/2083-2923.15/2019_04ac | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|