Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9737
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCabała, Agata-
dc.date.accessioned2019-07-16T19:56:47Z-
dc.date.available2019-07-16T19:56:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation“Kultura i Wychowanie” (Nr 1 (2019), s. 57-68)pl_PL
dc.identifier.issn2083-2923-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9737-
dc.description.abstractW prezentowanym artykule przedmiotem refleksji dydaktycznej jest edukacja muzealna. Zastosowana metoda badań to autobiografia tematyczna. W badaniach uczestniczyło 27 nauczycieli wyłonionych na podstawie wyboru rekomendacyjnego. Analizie poddane zostały te fragmenty wypowiedzi autobiograficznych nauczycieli, które wiążą się bezpośrednio z ich pracą zawodową, z realizacją edukacji muzealnej w systemie kształcenia szkolnego. W prezentacji wyników badań własnych opisane zostały dwa pola tematyczne. Pierwsze to uwagi nauczycieli na temat powiązań edukacji muzealnej z realizacją podstawy programowej kształcenia ogólnego oraz drugie pole tematyczne związane z uczniem jako głównym odbiorcą i bezpośrednim uczestnikiem edukacji muzealnej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja muzealnapl_PL
dc.subjectedukacja formalnapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectuczeńpl_PL
dc.subjectpodstawa programowa kształcenia ogólnegopl_PL
dc.titleEdukacja muzealna w praktyce szkolnej – wyzwania dydaktycznepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.25312/2083-2923.15/2019_04ac-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Cabala_Edukacja_muzealna_w_praktyce_szkolnej.pdf303,47 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons