DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Przybyla, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-19T08:32:23Z | - |
dc.date.available | 2019-07-19T08:32:23Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.citation | A. Opacka (red.), "Interpretacje i nowa matura" (S. 28-33). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-226-1353-9 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/9828 | - |
dc.description.abstract | Zmiana formuły egzaminu maturalnego w jego części wewnętrznej powoduje konieczność położenia większego nacisku na kształcenie językowe na poziomie szkoły średniej. Planowanie procesu dydaktycznego powinno teraz łączyć spójną koncepcję kształcenia językowego, literackiego i kulturalnego z jednoczesnym zwróceniem szczególnej uwagi na budowanie świadomości językowej i komunikacyjnej uczniów. Zmiana postaci egzaminu wymusza zmiany metod i form pracy, nauczania myślenia analitycznego i syntetycznego ograniczenia odtwarzania gotowej wiedzy na rzecz rozwijania zainteresowań uczniów, podmiotowego ich traktowania oraz kierowana ich ku samodzielności. [fragm. tekstu] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | egzamin maturalny | pl_PL |
dc.subject | kształcenie językowe | pl_PL |
dc.subject | kształcenie literackie | pl_PL |
dc.subject | kształcenie kulturalne | pl_PL |
dc.title | Kształcenie językowe a matura wewnętrzna - problemy i uwagi | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|