Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9828
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPrzybyla, Olga-
dc.date.accessioned2019-07-19T08:32:23Z-
dc.date.available2019-07-19T08:32:23Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationA. Opacka (red.), "Interpretacje i nowa matura" (S. 28-33). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn83-226-1353-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9828-
dc.description.abstractZmiana formuły egzaminu maturalnego w jego części wewnętrznej powoduje konieczność położenia większego nacisku na kształcenie językowe na poziomie szkoły średniej. Planowanie procesu dydaktycznego powinno teraz łączyć spójną koncepcję kształcenia językowego, literackiego i kulturalnego z jednoczesnym zwróceniem szczególnej uwagi na budowanie świadomości językowej i komunikacyjnej uczniów. Zmiana postaci egzaminu wymusza zmiany metod i form pracy, nauczania myślenia analitycznego i syntetycznego ograniczenia odtwarzania gotowej wiedzy na rzecz rozwijania zainteresowań uczniów, podmiotowego ich traktowania oraz kierowana ich ku samodzielności. [fragm. tekstu]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectegzamin maturalnypl_PL
dc.subjectkształcenie językowepl_PL
dc.subjectkształcenie literackiepl_PL
dc.subjectkształcenie kulturalnepl_PL
dc.titleKształcenie językowe a matura wewnętrzna - problemy i uwagipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Przybyla_ksztalcenie_jezykowe_a_matura_wewnetrzna.pdf454,26 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons