Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9971
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-07-23T05:43:02Z-
dc.date.available2019-07-23T05:43:02Z-
dc.date.issued1993-
dc.identifier.citationH. Moroz (red.), "Skuteczność kształcenia nauczycieli klas początkowych" (S. 96-102). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn83-226-0519-6-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9971-
dc.description.abstractThe advantages to be gained by the application of the Dalcroze rhythmics method for shaping creative attitudes and musical sensitivity together with overall intellectual development of future teachers for the pre-school classes. Making use of this method can have a stimulating effect in the preparation of students for introducing the children to the world of music thanks to the fostering in them of appreciation of music (sensitivity to its elements) and to express this in movement. Formulated here also is a postulation to separate from the general musical appreciation classes certain units dedicated only to motion activities to take place in suitably organised rhythmics workshops.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectrytmikapl_PL
dc.subjectmetoda Emila Jaques-Dalcroze'apl_PL
dc.subjectpostawy twórczepl_PL
dc.subjectkształtowaniepl_PL
dc.subjectwrażliwość muzycznapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectwychowanie przedszkolnepl_PL
dc.titleMetoda E. J. Dalcroze'a jako czynnik skutecznego przygotowania nauczycieli klas przedszkolnych do zadań dydaktyczno-wychowawczychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Metoda_E_J_Dalcrozea_jako_czynnik.pdf539,96 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons