Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Olszanecka-Marmola, Agata

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 13 z 13
Data wydaniaTytułAutor
2020Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? : studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015Olszanecka-Marmola, Agata
2016Efektywność wykorzystania narzędzi komunikowania politycznego w Internecie przez prezydentów miast na prawach powiatu województwa śląskiegoOlszanecka-Marmola, Agata
2021Exploring the roles of daily spiritual experiences, self-efficacy, and gender in shopping addiction : a moderated mediation modelCharzyńska, Edyta; Sitko-Dominik, Magdalena; Wysocka, Ewa; Olszanecka-Marmola, Agata
2020Gender differences in reactions to TV political advertising : an empirical study of the 2015 presidential election in PolandOlszanecka-Marmola, Agata; Marmola, Maciej
2021Korupcja i przeciwdziałanie korupcji w Polsce : wymiar psychospołeczny i prawnopolitycznyMarmola, Maciej; Olszanecka-Marmola, Agata
2018Negative TV advertising in the 2016 US presidential campaignOlszanecka-Marmola, Agata; Marmola, Maciej
2014Niepogoda dla secesjonistów. Przykład Jarosława GowinaOlszanecka-Marmola, Agata
2015Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in PolandOlszanecka-Marmola, Agata
2015Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratuOlszanecka-Marmola, Agata
2018Stereotypes Determining Perceptions of Female Politicians : the Case of PolandTurska-Kawa, Agnieszka; Olszanecka-Marmola, Agata
2021Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19Olszanecka-Marmola, Agata
2019The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015Olszanecka-Marmola, Agata
2016Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015Olszanecka-Marmola, Agata