Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Olszanecka-Marmola, Agata
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 6 do 13 z 13
< wstecz
Data wydania
Tytuł
Autor
2018
Negative TV advertising in the 2016 US presidential campaign
Olszanecka-Marmola, Agata
;
Marmola, Maciej
2014
Niepogoda dla secesjonistów. Przykład Jarosława Gowina
Olszanecka-Marmola, Agata
2015
Pro-systemic Voters Versus Anti-systemic Ones: Emotional Attitude to Candidates and the Influence of TV Political Advertising in the 2015 Presidential Election in Poland
Olszanecka-Marmola, Agata
2015
Reklama negatywna i wizerunkowa w odbiorze polskiego elektoratu
Olszanecka-Marmola, Agata
2018
Stereotypes Determining Perceptions of Female Politicians : the Case of Poland
Turska-Kawa, Agnieszka
;
Olszanecka-Marmola, Agata
2021
Techniki perswazyjne w telewizyjnych reklamach sieci sklepów spożywczych, firm telekomunikacyjnych oraz banków w początkowej fazie pandemii COVID-19
Olszanecka-Marmola, Agata
2019
The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015
Olszanecka-Marmola, Agata
2016
Wpływ informacyjny telewizyjnych reklam wyborczych w świetle deklaracji polskiego elektoratu - studium kampanii wyborczych 2015
Olszanecka-Marmola, Agata