Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Marmola, Maciej

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 11 z 11
Data wydaniaTytułAutor
2014Ciągłość czy zmiana? - o szansach nowych partii w PolsceMarmola, Maciej
2020Gender differences in reactions to TV political advertising : an empirical study of the 2015 presidential election in PolandOlszanecka-Marmola, Agata; Marmola, Maciej
2021Korupcja i przeciwdziałanie korupcji w Polsce : wymiar psychospołeczny i prawnopolitycznyMarmola, Maciej; Olszanecka-Marmola, Agata
2016Nastawienie do imigrantów a mechanizm powstawania nowych partii politycznych - przypadek PolskiMarmola, Maciej
2018Negative TV advertising in the 2016 US presidential campaignOlszanecka-Marmola, Agata; Marmola, Maciej
2019New parties in the party systems of Centraland Eastern European countries : the factors of electoral successMarmola, Maciej
2017Nowe partie polityczne w Polsce, Czechach i na Słowacji z perspektywy geografii wyborczejMarmola, Maciej
2017Nowe partie w państwach Europy Środkowo-Wschodniej - w poszukiwaniu czynników sukcesu wyborczegoMarmola, Maciej
2020Nowe partie w systemach partyjnych państw Grupy WyszehradzkiejMarmola, Maciej
2021Odpartyjnienie samorządu, ale nie na każdym szczeblu - studium wyborów samorządowych 2018 w województwie śląskimMarmola, Maciej; Kaczmarczyk, Karolina
2015Społeczne postrzeganie instytucji "recall" i weta ludowego w warunkach polskichMarmola, Maciej