Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10433
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGórnikowska-Zwolak, Elżbieta-
dc.date.accessioned2019-08-01T19:16:12Z-
dc.date.available2019-08-01T19:16:12Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationEdukacja, Nr 1 (2001), s. 18-28pl_PL
dc.identifier.issn2449-8998-
dc.identifier.issn0239-6858-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10433-
dc.description.abstractAutorka traktuje feminizm jako perspektywę badawczą, której uwzględnienie może przyczynić się do rozwoju pedagogiki społecznej zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym, a więc wypracowania lepszych rozwiązań problemów wychowawczych i społecznych. Feministyczne ujęcie problematyki epistemologicznej, pomimo niebezpieczeństwa ideologizacji wiedzy, jest propozycją bardzo interesującą. Stanowiskiem konstruktywnym jest uwzględnienie w poznaniu - pomijanej dotąd - kategorii płci.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectfeminizmpl_PL
dc.subjectpedagogika społecznapl_PL
dc.titleFeminizm, jako nowa perspektywa badawcza w pedagogice społecznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gornikowska_Zwolak_Feminizm_jako_nowa_perspektywa_badawcza.pdf707,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons