DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Górnikowska-Zwolak, Elżbieta | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T19:16:12Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T19:16:12Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Edukacja, Nr 1 (2001), s. 18-28 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2449-8998 | - |
dc.identifier.issn | 0239-6858 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10433 | - |
dc.description.abstract | Autorka traktuje feminizm jako perspektywę badawczą, której uwzględnienie może przyczynić się do rozwoju pedagogiki społecznej zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym, a więc wypracowania lepszych rozwiązań problemów wychowawczych i społecznych. Feministyczne ujęcie problematyki epistemologicznej, pomimo niebezpieczeństwa ideologizacji wiedzy, jest propozycją bardzo interesującą. Stanowiskiem konstruktywnym jest uwzględnienie w poznaniu - pomijanej dotąd - kategorii płci. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ | * |
dc.subject | feminizm | pl_PL |
dc.subject | pedagogika społeczna | pl_PL |
dc.title | Feminizm, jako nowa perspektywa badawcza w pedagogice społecznej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|