Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10470
Tytuł: Teachers’ perception of their competences and professional education – empirical study
Autor: Dyrda, Beata
Przybylska, Irena
Słowa kluczowe: pedeutology; teacher education; competences
Data wydania: 2008
Źródło: The New Educational Review, Vol. 15, no. 2 (2008), s. 103-113
Abstrakt: In the article the authors intend to refer to the empirical study concerning teachers’ perception of their education and needed competences. The surveyed group consisted of 72 teachers from different educational institutions (mostly primary and secondary schools). The first part of the article deals with the latest standards of teachers’ professional preparation based on legal regulations. The subsequent part is the analysis of the obtained data which contributed to important conclusions and practical indications.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10470
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Teachers'_perception_of_their_competences.pdf649,03 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons