Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10813
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzcześniak, Konrad-
dc.date.accessioned2019-09-06T05:56:55Z-
dc.date.available2019-09-06T05:56:55Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationJ. Arabski (red.), "Teoria i praktyka dydaktyki języków obcych dzieci w młodszym wieku szkolnym" (S. 35-42). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn83-226-1134-X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10813-
dc.description.abstractKażdy nauczyciel ma własne zdanie na temat granic możliwości opanowania języka obcego i wymagań wobec ucznia. Osobiste poglądy są istotne, bo służą jako wytyczne, do których nauczyciele dostosowują styl i cele pracy z uczniem, prowadzą jednak do wszczynania dysput w sprawie ustalenia wymagań wobec ucznia. Opinie układają się w szerokie spektrum - od defetystycznego poglądu, że nauka języka obcego jest zadaniem beznadziejnym (bo uczeń nigdy nie będzie mówił jak native speaker), po przekonanie, że użytkowników rodzimych można nawet wyprzedzać w sprawności językowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectjęzyki obce - studia i nauczanie - Polskapl_PL
dc.subjectnauczyciele języków - kształcenie - Polskapl_PL
dc.subjectjęzyki obce - studia i nauczanie (początkowe) - Polska - konferencjepl_PL
dc.titleSekrety języka ojczystego i obcegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szczesniak_Sekrety_jezyka_ojczystego_i_obcego.pdf532,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons