DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szcześniak, Konrad | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-06T05:56:55Z | - |
dc.date.available | 2019-09-06T05:56:55Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | J. Arabski (red.), "Teoria i praktyka dydaktyki języków obcych dzieci w młodszym wieku szkolnym" (S. 35-42). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-226-1134-X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10813 | - |
dc.description.abstract | Każdy nauczyciel ma własne zdanie na temat granic możliwości opanowania języka obcego i wymagań wobec ucznia. Osobiste poglądy są istotne, bo służą jako wytyczne, do których nauczyciele dostosowują styl i cele pracy z uczniem, prowadzą jednak do wszczynania dysput w sprawie ustalenia wymagań wobec ucznia. Opinie układają się w szerokie spektrum - od defetystycznego poglądu, że nauka języka obcego jest zadaniem beznadziejnym (bo uczeń nigdy nie będzie mówił jak native speaker), po przekonanie, że użytkowników rodzimych można nawet wyprzedzać w sprawności językowej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | języki obce - studia i nauczanie - Polska | pl_PL |
dc.subject | nauczyciele języków - kształcenie - Polska | pl_PL |
dc.subject | języki obce - studia i nauczanie (początkowe) - Polska - konferencje | pl_PL |
dc.title | Sekrety języka ojczystego i obcego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (W.Hum.)
|