Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10838
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHibszer, Adam-
dc.date.accessioned2019-09-09T07:21:39Z-
dc.date.available2019-09-09T07:21:39Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationA. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda -scenariusze do zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 6" (S. 9-13). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemipl_PL
dc.identifier.isbn83-87431-49-4-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10838-
dc.description.abstractNauczanie w zreformowanej szkole oparte jest na założeniu, iż należy przywrócić właściwą proporcję między poznawaniem wiadomości, opanowaniem umiejętności i nabywaniem odpowiednich postaw. Ponadto w szkole podstawowej trzeba wykorzystać czas na rozbudzanie i ukierunkowanie zainteresowań uczniów. Dzieci są bowiem w takim wieku, który pozwala na rozbudzenie ich pasji badawczej. Przedmiotem, który doskonale nadaje się do realizacji tych założeń jest przyroda. Ważne jest aby na lekcjach przyrody uczniowie poznawali świat przez różnego rodzaje doświadczenia i pokazy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemipl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectprzyroda - studia i nauczanie (podstawowe)pl_PL
dc.subjectnauczanie - doświadczeniapl_PL
dc.subjectlekcje przyrodypl_PL
dc.titleRola zajęć laboratoryjnych na lekcjach przyrodypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hibszer_Rola_zajec_laboratoryjnych_na_lekcjach_przyrody.pdf600 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons