Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896
Tytuł: | Rola zajęć terenowych w nauczaniu przyrody |
Autor: | Hibszer, Adam |
Słowa kluczowe: | przyroda; środowisko; lekcje przyrody w terenie; nauczanie podstawowe |
Data wydania: | 2002 |
Wydawca: | Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi |
Źródło: | A. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda : scenariusze zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 5" (S. 11-18). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi |
Abstrakt: | W reformowanej polskiej szkole nie sposób wyobrazić sobie procesu kształcenia bez zajęć w terenie. Realizacja celów edukacyjnych przedmiotu „przyroda" zawartych w Podstawie programowej (1999) wymaga organizowania lekcji „za progiem klasy szkolnej". W niniejszym szkicu pragnę zastanowić się nad wybranymi aspektami zajęć, które w moim przekonaniu powinny być nieodłącznym elementem pracy nauczyciela z uczniami. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896 |
ISBN: | 83-87431-42-7 |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNP)
|