Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896
Tytuł: Rola zajęć terenowych w nauczaniu przyrody
Autor: Hibszer, Adam
Słowa kluczowe: przyroda; środowisko; lekcje przyrody w terenie; nauczanie podstawowe
Data wydania: 2002
Wydawca: Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi
Źródło: A. Hibszer, U. Myga-Piątek, M. Rzętała (red.), "Przyroda : scenariusze zajęć lekcyjnych dla klas IV-VI szkoły podstawowej. T. 5" (S. 11-18). Sosnowiec : Uniwersytet Śląski. Wydział Nauk o Ziemi
Abstrakt: W reformowanej polskiej szkole nie sposób wyobrazić sobie procesu kształcenia bez zajęć w terenie. Realizacja celów edukacyjnych przedmiotu „przyroda" zawartych w Podstawie programowej (1999) wymaga organizowania lekcji „za progiem klasy szkolnej". W niniejszym szkicu pragnę zastanowić się nad wybranymi aspektami zajęć, które w moim przekonaniu powinny być nieodłącznym elementem pracy nauczyciela z uczniami.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10896
ISBN: 83-87431-42-7
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hibszer_Rola_zajec_terenowych_w_nauczaniu_przyrody.pdf797,3 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons