Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11695
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOniszczuk, Zbigniew-
dc.date.accessioned2019-11-26T07:46:41Z-
dc.date.available2019-11-26T07:46:41Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationP. Dobrowolski, M. Stolarczyk (red.), "Polityka : przedmiot badań i formy jej przejawiania się" (S. 233-241). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn83-226-1014-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11695-
dc.description.abstractDorobek niemieckiej nauki o komunikowaniu w sferze terminologicznej, odnoszącej się do relacji: polityka - komunikowanie masowe, jest nieporównywalnie większy od polskich dokonań. Dwa kluczowe pojęcia: Kommunikationspolitik („polityka komunikowania”), obejmująca wszystkie formy społecznego komunikowania, oraz Medienpolitik („polityka medialna”), mająca węższy zakres przedmiotowy, ograniczony do spraw związanych z funkcjonowaniem mass mediów, wielokrotnie zostały zdefiniowane, przy uwzględnieniu różnych aspektów. [fragm. tekstu]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKomunikowanie masowepl_PL
dc.subjectPolityka medialnapl_PL
dc.subjectNiemcypl_PL
dc.titleTerminologiczne aspekty relacji: polityka - komunikowanie masowe: (przykład niemiecki)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Terminologiczne_aspekty_relacji.pdf666,01 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons