Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11695
Title: Terminologiczne aspekty relacji: polityka - komunikowanie masowe: (przykład niemiecki)
Authors: Oniszczuk, Zbigniew
Keywords: Komunikowanie masowe; Polityka medialna; Niemcy
Issue Date: 2000
Publisher: Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Citation: P. Dobrowolski, M. Stolarczyk (red.), "Polityka : przedmiot badań i formy jej przejawiania się" (S. 233-241). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstract: Dorobek niemieckiej nauki o komunikowaniu w sferze terminologicznej, odnoszącej się do relacji: polityka - komunikowanie masowe, jest nieporównywalnie większy od polskich dokonań. Dwa kluczowe pojęcia: Kommunikationspolitik („polityka komunikowania”), obejmująca wszystkie formy społecznego komunikowania, oraz Medienpolitik („polityka medialna”), mająca węższy zakres przedmiotowy, ograniczony do spraw związanych z funkcjonowaniem mass mediów, wielokrotnie zostały zdefiniowane, przy uwzględnieniu różnych aspektów. [fragm. tekstu]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11695
ISBN: 83-226-1014-9
Appears in Collections:Książki/rozdziały (WNS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oniszczuk_Terminologiczne_aspekty_relacji.pdf666,01 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons