Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12096
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMaliszewska, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-01-21T07:01:24Z-
dc.date.available2020-01-21T07:01:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Podstawy Edukacji" T. 10 (2017), s. 109-120pl_PL
dc.identifier.issn2081-2264-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12096-
dc.description.abstractPonowoczesne życie niesie konieczność funkcjonowania w sytuacji nieustannej zmiany, która pozostawia ślady w przestrzeni kultury, również w sferze społecznego komunikowania. Niezbędne wydaje się zatem wzbudzenie w sobie otwartości na odczytywanie kultury w nowy, głębszy spo-sób, z uwzględnieniem konfrontacji jednostki i wspólnoty z tym, co jest obce, nieoswojone, trans-gresyjne. To poszukiwanie źródeł głębszej refleksji na temat tożsamości człowieka dorosłego w ponowoczesnej kulturze oznacza także otwarcie myślenia andragogicznego. Warto w tym kon-tekście uruchomić edukacyjny wymiar Teatru Telewizji jako miejsca zabierania głosu znaczącego. W teatrze człowiek ma szansę przyjrzeć się sobie z dystansu, by na nowo odnaleźć własne korze-nie, ujawnić ukryte pragnienia czy sprzeczne impulsy. Celem generowanej przez spektakl teatralny autorefleksji jest budzenie rozwojowego niepokoju.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectKultura ponowoczesnapl_PL
dc.subjectTeatr Telewizjipl_PL
dc.titleIntymność edukacyjnego spotkania w Teatrze Telewizjipl_PL
dc.title.alternativeThe intimacy of an educational encounter in Television Theatrepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.16926/pe.2017.10.08-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Maliszewska_Intymnosc_edukacyjnego_spotkania.pdf408,62 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons