Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
Tytuł: "Beduinki na Instagramie", czyli pomysły na wielokulturowe lekcje języka polskiego
Autor: Ochwat, Magdalena
Słowa kluczowe: Wielokulturowość; Język polski
Data wydania: 2017
Źródło: "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 61-88
Abstrakt: Jak uczyć wielokulturowości2? Co definiuje wielokulturową tożsamość? Kim byliśmy? Kim jesteśmy? Kim chcemy być? Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy? Tego typu ważne pytania stawiają sobie dziś przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych: zarówno psychologowie, etycy, filozofowie, socjologowie, kulturoznawcy, jak i antropolodzy3. Do głosów badaczy dołączają również swe głosy nauczyciele poszczególnych przedmiotów, w tym poloniści, którzy mają wiele sposobności do wykorzystania multikulturowych idei na języku polskim...
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
ISSN: 2353-9577
0208-5011
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ochwat_BeduiNki_na_istagramie.pdf757,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons