Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
Title: "Beduinki na Instagramie", czyli pomysły na wielokulturowe lekcje języka polskiego
Authors: Ochwat, Magdalena
Keywords: Wielokulturowość; Język polski
Issue Date: 2017
Citation: "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 61-88
Abstract: Jak uczyć wielokulturowości2? Co definiuje wielokulturową tożsamość? Kim byliśmy? Kim jesteśmy? Kim chcemy być? Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy? Tego typu ważne pytania stawiają sobie dziś przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych: zarówno psychologowie, etycy, filozofowie, socjologowie, kulturoznawcy, jak i antropolodzy3. Do głosów badaczy dołączają również swe głosy nauczyciele poszczególnych przedmiotów, w tym poloniści, którzy mają wiele sposobności do wykorzystania multikulturowych idei na języku polskim...
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
ISSN: 2353-9577
0208-5011
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ochwat_BeduiNki_na_istagramie.pdf757,82 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons