Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOchwat, Magdalena-
dc.date.accessioned2020-02-27T17:56:07Z-
dc.date.available2020-02-27T17:56:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 61-88pl_PL
dc.identifier.issn2353-9577-
dc.identifier.issn0208-5011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12898-
dc.description.abstractJak uczyć wielokulturowości2? Co definiuje wielokulturową tożsamość? Kim byliśmy? Kim jesteśmy? Kim chcemy być? Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy? Tego typu ważne pytania stawiają sobie dziś przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych: zarówno psychologowie, etycy, filozofowie, socjologowie, kulturoznawcy, jak i antropolodzy3. Do głosów badaczy dołączają również swe głosy nauczyciele poszczególnych przedmiotów, w tym poloniści, którzy mają wiele sposobności do wykorzystania multikulturowych idei na języku polskim...pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectWielokulturowośćpl_PL
dc.subjectJęzyk polskipl_PL
dc.title"Beduinki na Instagramie", czyli pomysły na wielokulturowe lekcje języka polskiegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ochwat_BeduiNki_na_istagramie.pdf757,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons