DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ochwat, Magdalena | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T17:56:07Z | - |
dc.date.available | 2020-02-27T17:56:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 61-88 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9577 | - |
dc.identifier.issn | 0208-5011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898 | - |
dc.description.abstract | Jak uczyć wielokulturowości2? Co definiuje wielokulturową tożsamość? Kim byliśmy? Kim jesteśmy? Kim chcemy być? Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy? Tego typu ważne pytania stawiają sobie dziś przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych: zarówno psychologowie, etycy, filozofowie, socjologowie,
kulturoznawcy, jak i antropolodzy3. Do głosów badaczy dołączają również swe głosy nauczyciele poszczególnych przedmiotów, w tym poloniści, którzy mają wiele sposobności do wykorzystania multikulturowych idei na języku polskim... | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Wielokulturowość | pl_PL |
dc.subject | Język polski | pl_PL |
dc.title | "Beduinki na Instagramie", czyli pomysły na wielokulturowe lekcje języka polskiego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|