http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898
Tytuł: | "Beduinki na Instagramie", czyli pomysły na wielokulturowe lekcje języka polskiego |
Autor: | Ochwat, Magdalena |
Słowa kluczowe: | Wielokulturowość; Język polski |
Data wydania: | 2017 |
Źródło: | "Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego" T. 26 (2017), s. 61-88 |
Abstrakt: | Jak uczyć wielokulturowości2? Co definiuje wielokulturową tożsamość? Kim byliśmy? Kim jesteśmy? Kim chcemy być? Skąd przychodzimy i dokąd zmierzamy? Tego typu ważne pytania stawiają sobie dziś przedstawiciele różnych dyscyplin naukowych: zarówno psychologowie, etycy, filozofowie, socjologowie, kulturoznawcy, jak i antropolodzy3. Do głosów badaczy dołączają również swe głosy nauczyciele poszczególnych przedmiotów, w tym poloniści, którzy mają wiele sposobności do wykorzystania multikulturowych idei na języku polskim... |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12898 |
ISSN: | 2353-9577 0208-5011 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Ochwat_BeduiNki_na_istagramie.pdf | 757,82 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons