Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12950
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZenderowska-Korpus, Grażyna-
dc.date.accessioned2020-03-04T11:43:25Z-
dc.date.available2020-03-04T11:43:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationLinguistische Treffen in Wrocław, Vol. 16 (2019) s. 397–402pl_PL
dc.identifier.issn2084–3062-
dc.identifier.issn2657–5647-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12950-
dc.description.abstractHow do people with the hearing impairments communicate with hearing people? Is it possible for oralists to learn foreign language? These questions are a starting point of the reviewed book. There is a need to broaden the scope of foreign language teaching for students with hearing disfunction as a part of inclusive teaching.pl_PL
dc.language.isodepl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectforeign language teachingpl_PL
dc.subjectcommunicationpl_PL
dc.subjectstudents with hearing disfunctionspl_PL
dc.subjectoralistspl_PL
dc.titleFremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von gehörlosen Lernernpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalLinguistische Treffen in Wrocławpl_PL
dc.identifier.doi10.23817/lingtreff.16-32-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zenderowska_Korpus_Fremdsprachenunterricht_als_Kommunikation.pdf303,56 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons