Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12951
Title: Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen- recenzja
Authors: Zenderowska-Korpus, Grażyna
Keywords: Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen; Nauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowym; Barbara Skowronek
Issue Date: 2019
Citation: Półrocznik Językoznawczy Tertium, Vol. 4, No 2 (2019), s. 233-240
Abstract: Recenzja książki Barbary Skowronek Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen (Nauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowym), Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12951
ISSN: 2543-7844
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zenderowska_Korpus_Fremdsprachenunterricht_recenzja.pdf431,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons