Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12951
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorZenderowska-Korpus, Grażyna-
dc.date.accessioned2020-03-04T12:03:45Z-
dc.date.available2020-03-04T12:03:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationPółrocznik Językoznawczy Tertium, Vol. 4, No 2 (2019), s. 233-240pl_PL
dc.identifier.issn2543-7844-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12951-
dc.description.abstractRecenzja książki Barbary Skowronek Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen (Nauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowym), Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectFremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosenpl_PL
dc.subjectNauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowympl_PL
dc.subjectBarbara Skowronekpl_PL
dc.titleFremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen- recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalPółrocznik Językoznawczy Tertiumpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zenderowska_Korpus_Fremdsprachenunterricht_recenzja.pdf431,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons