Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12951
Tytuł: Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen- recenzja
Autor: Zenderowska-Korpus, Grażyna
Słowa kluczowe: Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen; Nauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowym; Barbara Skowronek
Data wydania: 2019
Źródło: Półrocznik Językoznawczy Tertium, Vol. 4, No 2 (2019), s. 233-240
Abstrakt: Recenzja książki Barbary Skowronek Fremdsprachenunterricht als Kommunikation unter Berücksichtigung von lautsprachlich kommunizierenden Gehörlosen (Nauczanie języka obcego jako komunikacja z uwzględnieniem osób niesłyszących komunikujących się językiem dźwiękowym), Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12951
ISSN: 2543-7844
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zenderowska_Korpus_Fremdsprachenunterricht_recenzja.pdf431,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons