Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1460
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWinnicka-Gburek, Joanna-
dc.date.accessioned2018-03-22T07:20:57Z-
dc.date.available2018-03-22T07:20:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationK. Olbrycht, B. Głyda-Żydek, A. Matusiak (red.), "Kompetencje do prowadzenia edukacji kulturalnej" (S. 213-225). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380121140-
dc.identifier.isbn9788380121157-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1460-
dc.description.abstractIn this article I have analysed art-critical competence in the context of cultural education. Asking about the competence of a university teacher I have referred to two different concepts of cultural education, liberal and axiological ones, in order to show that “critical skills” can be interpreted in different ways and as a result students can be taught completely different things under the same banner. The second part provides an outline of Noël Carroll’s ethical art criticism, asking about its legitimacy in the cultural education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectart criticismpl_PL
dc.subjectethical criticism of artpl_PL
dc.subjectcritical competencespl_PL
dc.titleKompetencje krytyczno-artystyczne w edukacji kulturalnej - w kierunku etycznej krytyki artystycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Winnicka_Gburek_Kompetencje_krytyczno_artystyczne_w_edukacji.pdf286,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons