Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14840
Tytuł: Językoznawstwo kognitywne w nauczaniu języków obcych : projekt gramatyki wizualnej na przykładzie francuskiego trybu "subjonctif"
Autor: Kwapisz-Osadnik, Katarzyna
Słowa kluczowe: cognitive and semantic schemes; cognitive linguistics; French subjunctive; foreign languages; visual grammar
Data wydania: 2010
Źródło: Neofilolog, Nr 34, (2010) s. 133-146
Abstrakt: The article focuses on a visual grammar project, a strategy which uses notions of cognitive and semantic schemes, the use of prototype and semantic invariant described by cognitive linguistics. The article also includes suggestions concerning the use of the method to teach the French subjunctive.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14840
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kwapisz_Osadnik_Jezykoznawstwo_kognitywne.pdf1,29 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons