Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14881
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŁyp-Bielecka, Aleksandra-
dc.date.accessioned2020-07-01T07:38:25Z-
dc.date.available2020-07-01T07:38:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 39/2, (2012) s. 157-169pl_PL
dc.identifier.issn1508-5791-
dc.identifier.issn0029-5922-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14881-
dc.description.abstractEffective teaching and learning of foreign languages is one of the main objectives of institutionalized school education. The high level of learners language awareness enhances the development of multilingualism. The article presents selected means of rising language awareness during native language lessons in Polish schools.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectforeign languagespl_PL
dc.subjectschool educationpl_PL
dc.subjectlanguage lessonspl_PL
dc.titleW jaki sposób lekcja języka ojczystego może przyczynić się do rozwoju wielojęzyczności uczniów?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Lyp_Bielecka_W_jaki_sposob_lekcja_jezyka_ojczystego.pdf391,07 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons